MariaLicious

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Maria - 3 juli 2008 17:53

japp dax för tvättning ikväll... så man har nå rent att sätta på sig när man är borta...

Shit alltså nu börjar man få lite resfeber.. eller snarare respanik.. HaHa.. är ju så grymt flygrädd... Gahhh hur ska det gå!!


Har faktiskt hunnit med det mesta som skulle göras... så fint och rent i både sovrummet och vardagsrummet och halva köket... men resten är det lite si och så med... Får väl ta det när jag kommer hem! Dutti jag har vart =)


Och i natt då... gissa vad man vaknar av fyra på morgonen ...Jo skottlossning... Hallå liksom vart f*n har man hamnat!!??... Någon hade tydligen skjutit sex skott på pizzerian som ligger precis här vid mig... Gahhh snart vågar man ju f*n inte gå ut... Dax och börja spana på nå annat boende tror jag HeHe...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards