MariaLicious

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Maria - 29 juli 2008 20:49

Va ju dessa babyskor jag prata om förut som jag hade beställt..nu är de mina HiHi....

 Är de inte  för söta...?!

(bara bebis som fattas nu då *asg*)


Av Maria - 29 juli 2008 14:04

bimbos det finns alltså... HaHa

Sitter och spanar på en gammal repris av Dolce vita...Ska man skratta eller gråta liksom..

Är ett repotage om dessa "glamour modeller"... guuu liksom måste man va blåst bara för att man råkar se lite bra ut...Ja det verkar f*n som det..!!

För "alla" verkar ju va lite små blonda om man säger så...

Nån som verkligen går en på nerverna är ju Natacha.. herre gu...Hon har ju ingenting innan för de där pannbenen... Plus att allt på henne är så fejk.. hon ser ju grymt plastig ut... Ush ush...


Nää tragisk att de inte kan vara lite vettiga... för de har ju verkligen en chans att höras... men det enda man hör från dem är ju typ -detta sminkmärket gillar jag bäst... och mina bröst bröst bröst osv..... Gahhh berätta nåt intressant för f*n... HaHa...


Näää.... själv är jag ju blond men inte f*n är jag blåst för det... HeHe tur det =) Jag är ett levande bevis på att man kan faktiskt va blond och se jävligt bra ut (vilket skämt HaHa) ... utan att behöva ha samma iq som Natacha mfl...

CIAO ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards