MariaLicious

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Maria - 30 mars 2008 19:45

Ja jag bara undrar... Min kille har sovit sen tre idag.. och har ännu inte vaknat.. detta är sjukt...  Blir jag nå sur då.. 

Han sover ju för f*n bort hela jävla dagen.. så idiotiskt... och det sjukaste är ju att om han vaknar nu vid åtta så är han ju lätt trött igen vid tio!!


Börjar nästan tro att han inte är helt människa utan lite blandad med sengångaren.. HaHa

Jaja får se när man får sällskap idag då... =/


Hum kan killen min va släkt med denna *asg*

Av Maria - 30 mars 2008 15:41

Ja vad ska man säga... detta är söndag... f*n va jag hatar denna dag den är så menlös...och man är alltid på pissigt humör denna dag!!!

Ohhhhh sovit dåligt har jag gjort med.. hungrig är jag men vette f*n vad jag skulle vilja stoppa i mig...

Man skulle lätt kunna sammanfatta den jävla dan med att jag är totalt missnöjd med hela livet just nu... Gahhhhhhhh

Life sucks on Söndag...


Ska nog ta och krypa under täcket en stund och kanske sova nån timme så får man hoppas att humöret är lite mer okej... för nu är det f*n katastrof =(


såååå over and out... ZzzzZZzzzzzz

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards