MariaLicious

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Maria - 25 mars 2008 14:32

och inget skoj händer... nyss vart på möte gick bra!

Men det är bra svårt att prata med E... hon är mer för att lyssna än att ställa frågor och jag är ju inte direkt nån öppen person som bara babblar på inte.. så det blir massa såna där pinsama tysta stunder... HeHe men men... Hon skulle fixa så jag slipper gå på rörelsegruppen .. skönt slipper man få/ha ångest varje måndag då! (förhoppningsvis)

Sen får jag väl sjukskrivningen förlängt.. Känns bra!


Tisdag tisdag tisdag.. och inte ett skit händer... Massa och göra men vem f*n har lust Ja inte JAG i alla fall.... Va f*n kan en hemhjälp kosta? HaHa

Av Maria - 25 mars 2008 00:57

Mmm i natt ska jag sova ensam *snyft* men men det går nog bra har ju Busan som sällskap i alla fall..  Men det blir bra tomt när Daniel inte är här =(


Får se om man kan sova i natt då har ju haft lite problem med att somna... ohhh det är ju inge drygt det inte näää nääää  *grrr*

Ska upp tidigt imorn oxå och ringa återbud till ett ställe... tänker f*n inte springa på möten hela tisdags förmiddag..och eftermiddag ...Nej nej det orkar vi inte *gäsp*

 Näää dax och hoppa i bingen ... Sov så gött alla där ute ;)


seee ya

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards