MariaLicious

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Maria - 24 mars 2008 18:50

Älskar den här låten....såååå fin

Av Maria - 24 mars 2008 18:37

Ja ska bråkas... Tror inte jag och D kan vara vänner... Det ända han gör är att gnälla på mig... - du hör inte av dig tillräckligt... du svarar inte på sms tillräckligt fort... du vill inte ses jämnt.. osv... Hallå...

Är du så mycket bättre själv då....??


Jag kan inte hela tiden anpassa mitt liv efter dig... det går ju inte.. Och jag har ju kille liksom... och mesta av tiden går ju till att träffa han... Ohhhh *drar mig i håret* Kompisar kan vara bra krävande ibland... och en del verkar inte ha nå förtsåelse till att man gör annat... och man inte hela tiden har tid fast man ibland vill... men kan inte...


Men jag är verkligen trött på allt klagande... han ska se sen själv när han får ny tjej att han inte kommer hitta lika mycket tid till sms och prata och träffas med mig...!!!


*Friends i love them but somtimes i hate them .. But i can´t live without them because they are a pice of my heart*

Av Maria - 24 mars 2008 16:36

Ja jag tyckte det va dax att ta tag i det här med bloggskrivande igen... saknat det jööööö.. Så nu är jag tebax =)


Ja då va det nytt år och förhoppningsvis nytt liv HeHe får man hoppas i alla fall..

Så vad har hänt då.. HaHa inte ett sk*t faktiskt... ja det är sant.. men det har faktiskt inte hänt nå speciellt eller ja jag minns inte att det har hänt nåt .. som är värt att ta upp här i alla fall ;)


Jaja nog pratat om sånt där strunt... så va händer idag... Hum.. har tusen saker att göra men endå sitter jag framför den här burken och låter alla *måsten*  växa och växa... Thats me ;)

Nää ska faktiskt ta och käka lite och snart kommer exet med hunden och ja har man Busan så får man ju inte en lugn stunde HeHe det vet ju alla som har/haft en pinscher *ler*


Såååå over and out hörs soooon... I promise... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards