MariaLicious

Alla inlägg under oktober 2008

Av Maria - 22 oktober 2008 19:16

jo det är det... Jag har gjort det igen... STUCKAT FOTEN.... hur jävla mycket otur får man ha som människa...???? Jag bara undrar...

Måste va nån där uppe som sitter och håller koll på mitt liv och trycker på en knapp och skrattar... liksom -jaha nu har hon det lite för bra där nere... inte så deppig och lat som hon brukar jaha då trycker vi och PANG så händer det nå skit och i detta fallet en stuckad höger fot... KUL!!!!


Och ja det kan ju inte komma sämre tid... precis nu när jag börjat fått i gång rutiner med Nova och jag äntligen börjat fått lite motivation till att göra något här hemma... Fy fan...  Det blir liksom för mycket.. Jag får ju liksom ingen chans att resa på mig upp från allt elände först det händer nå nytt...Jävla *pip**** pip*** pip****** pip***'****'


Fan nu får jag faktiskt lov att tycka synd om mig själv *stora krokodiltårar*

Av Maria - 19 oktober 2008 14:31

och sen en långpromenad i det fina vädret... det är vad som står på schemat här...

Igår va en härlig kväll... Ahlis kom över och vi prata ut om allt bråk och förstod verkligen varan bättre nu kändes det som... Så nu ska vi försöka på nytt igen... Ta en helt ny start av förhållandet... Känns riktigt bra!!

Är nog väldigt nyttigt att ta lite pauser från varan och känna efter va man egentligen känner och vill... (i alla fall när det är mycket bråk flera dar i rad)

Men som sagt vi är helt på samma plan och vill samma saker så allt kändes/känns mer en underbart igår och nu....

Love him =)


Nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem med våran frukost.... Pizza HeHe... nyttiga familjen det är vi det NOT... men va f*n det är ju söndag då får man väl svulla lite eller hur?!

Av Maria - 18 oktober 2008 14:27

Japp Busan är hos husse så idag så  Nova fick allt leka själv...

Bäst att passa på och leka med gröna grodan då... *ler*

Men oxå bäst att hålla span så inte Bus överaskar rätt som det är...

man vet ju aldrig om hon hoppar fram bakom ett hörn eller ej.. =)

Av Maria - 18 oktober 2008 14:24

Japp tänka sig idag städar faktiskt jag hela lägenheten... Ojoj dax och rita ett kryss i taket tror jag Hehe...

Va riktigt behövligt... sååå skitiga golv... Och blir ju ännu fortare skitigt nu när man har två hundar!


Sååå nu tar jag och Novis en liten paus i städandet... eller rättare sagt en en kladdkake paus..

HeHe mer sugen hund får man nog leta efter =)

Av Maria - 17 oktober 2008 15:49

Har gjort en ny kategori som heter dagens lek... Där jag kommer publicera en bild på hundarna varje dag... och deras hyss *ler*


Tänk va skoj man kan ha med en gammal tennisboll... Och det va en

rejäl fajt om vem skulle leka med den HeHe

Se hur Nova tittar avundsjukt på den fina gröna bollen *asg*

Av Maria - 17 oktober 2008 10:59

ojoj full rulle redan klockan nio... och inte har jag fått sovit ordentligt i natt heller.. Hundarna höll på som små barn.. tog varandras sovplatser och sånt lölj... HeHe ja jag säger då det.. vovvar vovvar.. =)


Men vart en morgon promenad...men sluta i kaos för Nova va vildare än vildast... hon gjorde inget annat än försöka busa upp Busan... Gahh blev jag nå tokig då... så va bara att gå in med Busan när hon hade rastats klart så fick jag ta Nova själv ute ett tag tills hon gjorde nåt...Så nu är jag helt slut ... ska vila lite så man orkar med resten av dagen med de här vildarna HeHe


Fixa försäkring på Nova nyss oxå så nu är det klart.. skönt.. =)

Jaja hörs...

Av Maria - 16 oktober 2008 23:19

för sängen här hemma... Fick hem Busan en liten sväng idag oxå (är husse vecka men han skulle tydligen jobb natt två dar nu).. så nu är det verkligen full rulle här hemma HeHe...

Men de sköter sig bra vovvarna... gäller nog bara att börja bli lite mer bestämd med Nova märker ja... Hon vill gärna testa gränserna lite.. + att hon fortfarande är så himla valpig  =)


Nää så nu blir det sussss... så man orkar imorn...

Godnatt

Av Maria - 16 oktober 2008 14:44

Japp detta är den nya i familjen...

"Lilla" Nova... =)

Visst är hon söööööt?!

Hon är en blandras mellan schäfer, rottis och bearded collie.

She is a keeper *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards