MariaLicious

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Maria - 30 oktober 2008 22:52

ner i lådan idag och då vart det en sväng dit så klart... *najs*

Detta följde med mig hem.. (mycket mer hade kunnat gjort det om det funnits money money money....)

  • Bruna mysiga tofflor 29:- (vilket fynd och super varma)
  • Gröna doftljus 29:- (luktar helt sjukt gott)
  • Dl mått 5:-
  • Små lådor 19:-
  • Ikeas lantchips 9:- (grymt goda mums mums) HeHe blir alltid en eller två påsar när man är där.. bäst att passa på.

Av Maria - 30 oktober 2008 02:02

om jag inte riktigt hinner med..dagarna försvinner så fort men ändå inte på nåt sätt.. *knas*

Har massa att göra som vanligt men hinner liksom inte med plus att min stuckade fot inte är ett plus direkt...

Har så grymt ont i den..f*n har haft rätt ont nu över två dagar.. och den blir lite blåare och blåare för varje dag... nu har den blå randen börjat gå upp längst smalbenet.. Hum känns inte helt ok!!!


Men lite har jag i alla fall fått gjort.. slängt ut lite dvd boxar och hundgrejor på tradera... känns skönt kanske man kan tjäna en liten extra peng och det behövs vill jag lova.. (har 500:- kvar att leva på hela nov)

Nån som vill skänka några kronor till stackars mig... HeHe ... välkommen va inte blyg =)


Nää dax och sleepa så man orkar med monsterna(Busan och Nova)imorn... zZZZzzzz **Natti**

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards