MariaLicious

Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 7 augusti 2008 22:36

Kollade på dessa två filmer idag.. började med Meet Bill... och den sög verkligen... fatta liksom aldrig va den riktigt handlade om plus att skådisarna kändes riktigt B. Ingen film jag rekomenderar inte!!

Andra filmen vi (snarare bara jag älsklingen somna) spana på va 27 Dresses..den va riktigt bra =)... en riktig tjejfilm om man säger så!

Och huvudrollsinnehavaren är ju kanon ..älskar henne som skådis ..så skön!!

Så den filmen kan rekomenderas starkt...


Meet Bill :  *****

27 Dresses: *****

Av Maria - 7 augusti 2008 13:57

japp blev ingen tvättis.. HiHi.. ändrade den till imorn istället.. för jag fick nyss ett mess av älsklingen om att spana på film och mys i soffan hela eftermiddagen... och det är ju inget man tackar nej till direkt!!

Så blir filmtajm efter 15.00 ... Gött =)

Av Maria - 7 augusti 2008 13:40

mycket har hänt här inte det... Mått lite piss de senaste dagarna och allt är väl inte Ok nu heller men men That´s life!! =/

Idag är det tvättis för hela slanten... måste verkligen fast jag inte har ett dugg lust med det... men va gör man när trosorna börjar ta slut HeHe... shoppar nya kanske... thihih..


Fick mitt ellos paket som jag beställt idag... Gahh vill hämta det nu och prova mina nya snygga stövlar...

Fick massa rolig post idag... Härliga hundtidning damp ner i brevlådan och lika så en film...(27 dresses) ..ska spana på den efter tvättis..!! För idag är det riktigt filmväder.. Brrrr

=(

Av Maria - 6 augusti 2008 01:47

LiVET KÄNNS F*N INGE ROLIGT LÄNGRE...

SÅÅÅÅÅ TRÖTT PÅ ALLT =(

JAG ÄR BARA LEDSEN *GRÅTER*

Av Maria - 5 augusti 2008 13:58

lätt kunna tro att hösten redan är här... shit vilket oväder det är alltså..

Får tjata på Busan om att vi ska gå ut... HaHa... ja då är det verkligen höstväder ute om inte ens hunden min vill gå ut !!


Jaja bara att börja plocka undan alla sommargrejer och fram med höstgrejer... Fuck va trist... Jag vill ju ha mer sommar!!!

Blir man depp eller blir man depp!!!

Av Maria - 4 augusti 2008 23:36

Spanar på Sex and the city (som för övrigt är den bästa jävla serien som finns) och där handlade det om soulmates.. Gahh finns de verkligen..?!

Finns det en för alla... en som passar in på alla plan= *bästa vän *bästa älskar * bästa pojkvän *bästa allt.. Finns det verkligen det..


Av egen erfarenhet så har man tänkt många ggr.. hum det kommer nog va han och jag föralltid... men inte f*n har det blitt så inte så..

När f*n vet man att man hittat rätt..?!

Finns det några punkter man ska pricka av för att veta att Ah han är rätt.. eller vad =/

Har ni hittat eran soulmate??!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards