MariaLicious

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Maria - 19 augusti 2008 18:13

japp fick bli tvättstugan nu ikväll.. fanns nämligen nästan bara den tiden.. eller fredag kväll.. Hum svårt val NOT...!!

Trist men skönt att få det gjort i alla fall.. har en del sån där ensam tvättare... sååå drygt mycket bättre när man kan slänga allt i samma hög och på samma grad... men nej det ska va ensamt och 30 eller 40.. Gahh enojing!!! (eller hur det stavas HaHa)


Läkarbesöket gick bra idag oxå... appropå sådär..!!


Ajaj ...ont i magen tror det är dax för ett toabesök... Helt onödig info eller hur... men ah fuck the same.. ;)

Av Maria - 19 augusti 2008 00:25

nu har jag vart dålig på att uppdatera här igen... men va f*n mitt liv har vart kaos de senaste dagarna...

Vet liksom inte va som är uppe eller ner längre känns det som.. =/


I natt är det första natten på jag säkert ett halvår som jag ska sova själv (utan älsklingen)... gahh hur ska detta gå... tur man har hunden som sällskap i alla fall .. annars vette f*n om jag skulle klara det!! HeHe

Men det kommer bli bra tomt... är ju redan as tomt nu!!! =(


Jag Hatar Att Vara Själv!!!!!!

Imorn blir det upp tidigt och ringa läkaren... ja va det handlar om berättar jag en annan gång..

Nää nu ska jag krypa till kojs... helt alone!!... Sååå natti natti...

ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZ

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards