MariaLicious

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Maria - 10 augusti 2008 04:57

man uppe nu... Ja ni kan ju fråga Busan... !!

Vakna av att jag hörde hundtassar springa väldigt snabbt i vardagsrummet (helt sjukt va lätt jag vaknar).. och jag flög upp och jag va hände där ute jo... rena toaletten.. Busan hade blitt bajsnödig mitt i natten och hade bajsat runt en hel del på vardagsrumsgolvet... Och ni kan ju tänka er va härligt det lukta .. Gahhh så äckligt..!

Men torka upp det och kröp sen i säng igen.. men inte f*n kunde jag somna näää blev hungrig och det klia och jag kände bajslukt i hela näsan... så var bara att gå upp..!!!

Så nu sitter jag här.. nyss tatt några matcher på www.king.com men blir bara så irreterad när jag inte får den poängen jag är ute efter så nu går jag f*n och lägger mig igen HeHe...

Så godnatt nattugglar där ute eller ska man

kanske säga tidiga morgonugglor så här dags...  =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards