MariaLicious

Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Maria - 15 februari 2007 20:55

Jag lägenheten är min.. HiHi.. Va och skrev kontrakt idag..=)En tvåa på 58m2 ..Helt underbart.. Ska ju egentligen flytta in den första maj men snackade men tjejen som bor där och hon vill att jag tar lägenheten så fort som möjligt... yes...=) Så vi ska bestämma ett datum som inflyttning blir.. så vem vet kanske bor själv redan i Mars.. Ojojo Hur ska mia klara detta.. HaHaGissa vad som mer hände idag då.. *asg* det är ju jag i ett nötskal..Hörde att det va en massa spring i trappen.. men tänkte inge mer på det utan fortsatte spana på tv och chata med folk.. Sen ringer tele och det är Dannes pappa som ringer och undrar vad som händer här i huset... Jaba.. vad liksom.. Kollar jag ut genom fönsret fullt med brandmän och massa folk som står och glor brevid.. Gahhh fuck det brinner ju i huset.. HaHa.. kastar mig ut på ballkongen känner röklukt och får så där lagom panik.. HaHa.. ringer mamma och säger det brinner det brinner.. Men i alla fall bestämmer mig för att dra ut med hunden och undersöka va f*n det är som händer! Går ut.. möts av poliser brandmän och nästan snubblar på jätte slangen.. Tar en vända med hunden och hör lite vad folk babblar om verkar vara nåt på vinden.. Går in och igen och möts av att dörren står på vid gavel och tre brandmän undersöker lägenheten.. *asg*.. Höll på att dö... tänk att det skulle komma precis när jag drar ut då.. HaHa.. så det frågar om jag bor där Jaaaa säger jag.. okej välkommen hem..säger de och släpper in mig.. Jaba okej tack.. kastar in hunden och frågar vad det är som händer... Va tydligen nå rök på vinden så de va tvungna att kolla alla lägenheter i fall det kom därifrån.. shit pinsamt.. as stöckigt hemma jööö *skämdes något*... Men fick till svar att ja där inne lukta det i alla fall inte rök så skratta han... Jaba näää HeHe varför ska det alltid hända mig... när det ser ut som värst.. HaHa... Men det är ju jag Maria i ett nötskal..Ingen snygg brandman va det heller.. *snyft*HaHa

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards