MariaLicious

Alla inlägg den 10 februari 2007

Av Maria - 10 februari 2007 12:33

Såååå trött på att hon gapar och tror att hon alltid vet vad som är bäst för mig.. duu är sååå ego... tänker bara på dig själv... Taaaa ANSVAR.... osv osv.. Gahhhh blir så trött...Jag vet själv är f*n 24 år...Låt mig leva det liv jag vill behöver ingen som står där med pekpinne varje dag.. Därför jag flytta vettu... !!!!Jag tycker verkligen inte jag är ego.. tänker väl alltid på andra i första hand... Vill heldre att de runt omkring mig ska må bättre än jag gör... hum va kallas det .. Ego nää tror inte det.. Ställer alltid upp om det är nån som behöver prata... träffas..hjälp med nåt.. Jämnt.. Hum kallas det Ego.. Nää tror inte det heller..!!Blir såååå trött när hon säger det... Jag borde väl egentligen va lite mer ego.. tänka lite mer på själv.. och göra det som är bäst för mig då och då.. och inte bara tänka vad vill du.. vi gör det du vill..osv.. Ush va arg jag är...!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards