MariaLicious

Alla inlägg den 11 februari 2007

Av Maria - 11 februari 2007 13:26

Ja blev lite fest igår... Va hem till Elin på lite middag =) Riktigt trevligt.. Hon bjöd på hamburgare och strips.. Va gott.. *ler*Sen vart det utgång med tjejorna.. Men jag va inte riktigt på humör för att festa.. skulle ju egentligen ha dratt hem redan innan vi drog ut men drog en chansning och hoppades på vändning.. Men näää hade döööö trist hela kvällen så drog hem vid ett.Va nå lite för tidigt för att dra ut och festa efter en separation... + att man hade 100 saker i huvudet och gick och hoppades på att en viss person skulle dyka upp.. men ike sa nicke det gjorde han inte.. Saknar han sååå mycket!Fick reda på sen när jag kom hem att han va på en annan krog... Jaja där ser man.. :/Såg vimmelbilden från igår nyss... ohhh myyy GOOOOOOD Hur fet får man bliiii alltså jag.. Näää nu är det dax för renovering Maria.. Japp nu gäller det.. Gu man kan ju inte gå och se ut som nån j*vla barbamamma... *asg* Näää ush mår skit kasst alltså..Så nu blir det ner ett kilo om dagen minst!!!!Vi hörs dax att göra lite situps.. ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards