MariaLicious

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Maria - 26 juni 2012 21:09

 

Hitta endast en body på lindex och fyra shorts på h&m idag... =)

Av Maria - 26 juni 2012 20:47

Idag var det egentligen tänkt att lilleman och jag skulle träffa bebisgänget igen .. men blev inte så eftersom jag va helt död efter en jobbig natt med Willis.. men i allafall efter allt fix och don så drog vi iväg till erkislund hela familjen..

Blev en tur in på ikea för att köpa bebisskydds prylarna de har där... dax att fixa "lås" på lådor i köket och petskydd i kontakterna nu när lilleman börjar krypa och kan ta sig fram överallt..

Självklart passa vi på att luncha där oxå... det har ju börjat med någon sommarbuffe nu men för mig blev det standard liten köttbulletallrik.. =)

Lilleman han mumsade lasange för fulla muggar HeHe..


  

Lilleman och jag i trapphuset innan vi åkte...


  

  

Min lilla tokunge i ikearestaurangen ...mumsar lasange..

Av Maria - 26 juni 2012 20:39

Dagens lilleman, idag fick det bli mycket rött.. super fina stjärnbodyn som jag fyndade på tradera som kommer från Kappahl ursprungligen och till den en stjärndregglis of course... Love stars...

  

 


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards