MariaLicious

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Maria - 5 juni 2012 21:23

 

Jo mammas lilla älskling så klart.. !! Idag är det nämligen Bo i almenackan.. sååå Grattis sötnos.. Och grattis säger vi så klart till Pappa Daniel oxå som även han heter Bo i mellannamn..

William Bo Wilhelm... mammi loves you   

Av Maria - 5 juni 2012 20:54

Idag var jag och Willis och sprang i butikerna på hälla och självklart kom vi inte hem tomhänta HeHe..  Hitta mycket fint och bra på rean.. !!!

Gillar verkligen den gröna t-shirten med apan på som jag köpte till Willis från Lindex... Den kommer han bli

så fin i.. =)

Och den rosa tubsjalen som jag köpte på H&M för 30:- på rean kommer jag typ bo i... såååå härlig och jag bara älskar tubisar..!!

  

 


Av Maria - 5 juni 2012 20:46

Älsklingen fick idag bära en body med spöket laban som jag fyndade på tradera för ett tag sen..  Och dregglis från det danska märket pippi som jag absolut tycker är de bästa dregglisarna.. de håller liksom inne dregglet på nå vis så han aldrig blir blöt på tröjan.. sen torkar de fort oxå.!!

Helt klar det bästa dregglisarna om man har ett dreggelmonster som jag =)

  

  

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards