MariaLicious

Alla inlägg under februari 2012

Av Maria - 6 februari 2012 19:34

 

Kollade nyss på Unga mödrar säsong 12 och där köpte Malou-Stella denna

 underbara sjal.. tror de kommer från Veromoda!!

Så är det någon underbar själ som har denna hemma och inte använder den så skulle jag väldigt gärna

 vilja köpa den... =)

Letat överallt på nätet men inte funnit den än.. *tårarna sprutar* Den är så grymt snygg och jag bara måste ha den!!!

Av Maria - 5 februari 2012 13:19

 

 

 

Stjärnor och Lundemyr of sweden fick det bli för lilleman today..

Av Maria - 4 februari 2012 21:58

 

Oh my goooood vilken sjukt bra låt Loreen (eller hur hennes namn nu stavas) ställde upp med.. Helt klart en av de bästa låtarna jag hört på länge!!

Ska helt klart vinna hela skiten och även ta hem pokalen i eurovision.. en riktigt hit *LOVE IT*

Tycker helt klart att det va de två rätta som gick vidare... Loreen med en skit bra låt och Dead by april med en massa massa ögongodis *mums*... låten va dock lite halv kass men det gör inget eftersom de är så sjukt fina att titta på HaHa...!!

EUPHORIIIIIIIAAAAAA!!!!!!!

Av Maria - 4 februari 2012 16:27

Idag fick det bli en enkel gosig onepice från H&M..

 

 

Av Maria - 3 februari 2012 15:34

 

En gammal bild på oss

Av Maria - 3 februari 2012 14:53

 


Äntligen äntligen hade vi turen att finna en Bumbo stol på blocket, hade dock helst velat haft en turkos eller grön men gul funkar oxå bra =)

Fick denna med tillhörande bord för endast 300:- så det kändes som ett bra klipp!!

Kommer användas flitigt här hemma av lillprinsen ..!!


 

Av Maria - 3 februari 2012 14:47

Idag fick det bli Tom&Jerry för lilleman =)

 

 

Av Maria - 2 februari 2012 19:03

   

Ush min stora last är tadda.. cola... !! Måste verkligen sluta med detta, blir minst en burk om dagen och det är verkligen inge bra för vikten vill jag lova.. Jisses vad jag har gått upp i vikt, har nog aldrig vägt så här mycket som jag väger nu Gahhhh!!!

Och det är inte bara det, tror mina tänder har blitt sjukt missfärgade av den här cola drikningen.. Näää skärpning dax att börja ett cola rehab här hemma HaHa..

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards