MariaLicious

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Maria - 2 februari 2012 19:03

   

Ush min stora last är tadda.. cola... !! Måste verkligen sluta med detta, blir minst en burk om dagen och det är verkligen inge bra för vikten vill jag lova.. Jisses vad jag har gått upp i vikt, har nog aldrig vägt så här mycket som jag väger nu Gahhhh!!!

Och det är inte bara det, tror mina tänder har blitt sjukt missfärgade av den här cola drikningen.. Näää skärpning dax att börja ett cola rehab här hemma HaHa..

Av Maria - 2 februari 2012 18:52

 

Vi tog en sväng till barnshopen idag, va egentligen bara på jakt efter ett par bruna och mörkblåbyxor men så klart blev det lite annat, eftersom jag upptäckte innan vi skulle åka att alla lillemans kläder är för små nu..*suck* vissa hann han inte ens använda eftersom de låg i 62 kartongen men dock va som en 56 i storleken..

Jaja bara att sälja eller lägga undan och spara till framtida syskon.. *ler*


Men han lär ju ha växt som en tok i natt eller nå.. HaHa men bara i överkroppen för det är bara bodysarna som är för små inte byxorna nämligen .. de kan han fortfarande ha i 56.. men vem vet efter dagens natt har han väl växt till storlek  74 byxor HaHa.. Min stora prins   

Av Maria - 2 februari 2012 18:42

Först blev det rött och tuffa kizz bodyn, den hann han väl i 30 min sen kom det en enorm kräka på bodyn så var bara att svida om och då fick det bli randigt istället för alla andra bodysar som jag prova va för små.. så lilleman lär ha växt 5cm i natt eller nå.. HaHa.. så nu är det bara att rensa ut alla bodysar i 56!!

 

 

 

Av Maria - 2 februari 2012 18:05

Igår damp det ner ytterliggare saker i lådan, mer fynd från tradera vill säga HeHe. Den mörkblåa bodyn från P.O.P fick jag för bara 9:- det kan man verkligen kalla fynd och den är som ny kan inte ens va använd!

De andra fick jag även de billigt 20:- för dinglis tossorna och 70:- för den fina overallen!!

We love tradera eller vad?!

  

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards