MariaLicious

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Maria - 2 september 2011 22:32

 

 

  

Har vart på jakt efter en sån där vit 80-tals cykel jätte länge och idag dök den upp så kunde ju inte låta bli den svarta och lilla i guld heller Thihi...Är det lagligt att shoppa fina prylar så här billigt.. ?! Fick allt för endast 25:- och då fattas en stor svampkorg på bilderna som min mamma ska få.


Av Maria - 2 september 2011 22:10

  

  

Äntligen fredag..sååå skönt, behöver verkligen va hemma och ta det lugnt får knappt nå sömn på nätterna så drygt!! Kan ju inte ligga som jag vill plus att det är minst två kissvändor varje natt...

HeHe man börjar känna att det inte är så långt kvar nu.. idag va det tex den andra personen på mindre än en vecka som fråga -Är du säker på att du bara ska ha en?!

HaHa är jag verkligen så stor för att va i vecka 27+4... själv märker man ju inte riktigt hur stor magen är när man är så van att se den varje dag..

Men som sagt enligt ultraljudet så ska det bara vara ett litet busfrö där inne =)

Toklängtar efter min bebis mer och mer... man börjar bli otålig redan, hur ska det då kännas om en månad.. Gahhh hoppas verkligen man slipper gå över tiden i allafall!!


Av Maria - 2 september 2011 21:49

 

 

  Allt för endast ca 60:- .. tummen upp eller vad =)


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards