MariaLicious

Alla inlägg under november 2011

Av Maria - 27 november 2011 22:51

 

Fick tag på de omtalade dumlekolorna idag, och ja visst var de okej men de blir

 nog ingen favo för mig i allafall.

Men håller med andra som har testat dem att de smakar faktiskt lite som pepparkaksdeg.

Av Maria - 24 november 2011 01:59

 

Lilleman har haft lite problem att somna om nätterna, han har nämligen vart otröstlig och super hungrig flera nätter i rad nu, men nu lyckades jag i allafall få han att somna relativt tidigt.. så får se när han vaknar i natt och vill ha ren blöja och mat igen.. hoppas på att få sova till fem halv sex i allafall..

Så godnatt där ute nu!!

Av Maria - 24 november 2011 01:47

Har glömt visa allt fint William har fått av de som besökt honom sen han kommit hem.. en del

saker fattas(strumpor från faster, mjukiselefant från farmor) dock på bild.

Tack igen alla för allt fint min lillprins fått.. =)

 

 

 

 

 

 

 

Av Maria - 23 november 2011 18:40

 

Lillpojken behövde lite mer byxor i storlek 50 så vi drog till Barnshopen och spanade och

visst hitta jag en del, blev även en liten body oxå fast jag bara skulle ha byxor =)

Är så ekonomiskt att köpa beg och bra för miljön med, och

kläderna ser ju ofta helt nya ut när man ska så små storlekar som 50.

Allt för 75:- i allafall

Av Maria - 22 november 2011 02:51

 

Hade 40% på ellos..så passade på att beställa lite till William, bara hålla tummarna att

han kommer gilla sängmobilen.

Av Maria - 21 november 2011 23:44

 

Idag skulle vi egentligen ha åkt till Köping för att hälsa på min mormor så att hon skulle få träffa William, hon har nämligen inte sett honom än.. men det blev ingen tur för min mamma ringde imorse och berätta att mormor blitt jätte dålig och blev tvungen att åka ambulans in till sjukhuset, de vet inte än var det är men något som gjorde att hon fick smärtor i bröstet och jätte högt blodtryck.

Ush får verkligen hoppas att det inte är nå allvarligt.. så när hon kommer hem igen, så ska vi åka förbi så hon får träffa lillkillen..!!


I natt va han lite otröstlig igen.. vill inte riktigt komma till ro och det är så drygt när man är så trött så man ser dubbelt.. men men bara härda ut.. Till slut somna han i allafall och man fick tillslut sova några timmar..!

Han börjar verkligen bli stor nu vår lilla William, för hans prematur kläder börjar bli alldeles för små och strl 50 börjar passa riktigt bra.. Han växer mer och mer för varje dag verkar det som HeHe 




Av Maria - 19 november 2011 20:37

 

Ja idag tog jag med mig William på en promenad i höstsolen, va riktigt skönt ute..inte alls kallt utan hela 7+..

Så det va najs, vi passade även på att gå hem till D för kloklippning på Busan och det gick ju sådär.. hon va arg som ett bi och jag råkade så klart klippa lite för lång på en klo på baktassen så det började ju blöda.. ajaj.. men hon tog det bra och blev nöjd efter några godis som plåster på såret HeHe..


I natt skötte sig William jätte bra vaknade endast en gång och då var klockan 06,00 så det va gött att få sova lite, för de senaste nätterna har han vart helt otröstlig och vägrat sova.. bara hålla tummarna att denna natt blir lika bra.

Nää dax att börja göra iordning lite mat till lilleman innan han vaknar och skriker sig hes av hunger..!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards