MariaLicious

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Maria - 31 oktober 2011 20:33

 

Min gofis... är så söt så mamma smälter HeHe

Av Maria - 31 oktober 2011 01:31

Både i lördags och igår har vi haft besök av min mamma och Daniels föräldrar och både jag och William har fått en massa fint, visar dock Williams grejer i ett annat inlägg..

Det jag ville visa nu är denna fina mariemekko skål i blått som jag fick av Daniels mamma igår.. Love it, ännu en fin skål till min mariemekko samling HiHi.. Bara älskar de där skålarna de är ju såååå fina jöööö!!

Tack igen Nancy..!!

 

Av Maria - 31 oktober 2011 01:24

 

Har vart på jakt efter molnoverallen från Lindex till William och i förra veckan hade jag turen att

bli köparen av den på tradera för endast 65:-..

Super fint skick men dock för stor (strl56) för honom nu men i januari, februari har

 nog lillfisen växt i den får jag hoppas!!

Han kommer bli så fin i den såååå!!!

Av Maria - 31 oktober 2011 00:49

William är äntligen hemma =) , Ni kan inte ana hur underbart det känns, att äntligen få bli en riktig familj och inte bara "sjukhusfamilj"... så underbart så man inte ens kan sätta ord på det.

Allt börja med en dag permis i onsdag för att se hur det skulle gå att ha honom hemma, och så klart gick det ju galant HeHe så på torsdagen fick vi åka hem och sova hemma med honom för första gången.. Kan knappt beskriva den frihets känsla man kände när man städa ur familjerummet och klev ut genom dörrarna med lillprinsen i babyskyddet.. Gahhh så underbart!!

Allt har gått jätte bra och vi har fått varit hemma helgen utan besök till avdelning, men imorn blir det ett besök för lite provtagning och viktavläsning.. sen får vi se om William blir helt utskriven från avdelning i veckan.. troligtvis ja om proverna är okej och så..

Men som sagt lillprinsen mår bra och man har äntligen landat lite och börjar känna att man faktiskt blivit mamma *ler*.. en underbar känsla vill jag lova!!


 

Mamma älskar dig, min lilla prinsskrutt  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards