MariaLicious

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Maria - 7 oktober 2011 10:00

  

Dessa fina plagg fick William av sin mormor för några dagar sen... De är i storlek 44, så de ska väl passa lill skrutten ganska bra får jag hoppas.

Vi tackar och bockar för den fina plaggen   

Av Maria - 7 oktober 2011 01:03

 

Mitt hjärtegryn är så duktig så, han växer och äter jätte bra, han går upp jätte bra i vikt och har idag en vikt på 1580 gram inte illa det inte.. *mamma stolt*

Sen har han mer och mer börjat äta mat ur flaska och det går kanon bra, han är så snuttig så det är inga problem för denna kille inte HeHe.. Och imorn kanske han ska få lämna värmesängen och då är det egna kläder som gäller för hela slanten.. som jag har längtat *ler*.. så får se om man får kläa på han de första kläderna imorn spännande värre =)

Av Maria - 7 oktober 2011 00:49

Har hittat lite till William när jag har vart ute i affärerna som jag glömt att visa.. Älskar den gråa one pice overallen som jag fann på H&M.. såna ska jag absolut köpa fler av om jag hittar.. kommer passa William så bra och så är den ju både fin och mysig på samma gång.. !!

Den gröna amningskudden hitta jag på rean på coop, så den slog jag till på,  på en gång.. även fast jag inte ska amma så är den ju kanon att ha när han ska äta ur flaska eller bara ligga och mysa och behöver lite stöd liksom.

 

 

 

 

 

 


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards