MariaLicious

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria - 16 juni 2011 13:19

  

Fick dessa från mitt jobb eftersom de skulle kastas (vi lägger nämligen inte ut böcker som är lite skadade), både två funkar och spelar olika melodier..

så detta var nog ett riktigt fynd=)

Pris 0:-

Av Maria - 16 juni 2011 13:00

  

Idag fyller min "lilla" älskling hela 4 år =)

...Hurra hurra HURRA..

Av Maria - 16 juni 2011 12:07

Vaknade med kramp i högra vaden inte roligt vill jag lova, kan inte gå riktigt på benet än..  och tyvärr är det en gravid symptom dock ingen trevlig sådan.. så får hoppas detta inte blir någon vana att vakna av :(


Blev hemma från jobbet idag oxå, känner mig helt slut och har huvudvärk som inte är att leka med men nog prata om tråigheter..!!


I natt när jag skulle sova kände jag bebisen fara runt i magen.. den bubbla och sprattla till sååå mysigt vill jag lova, längtar verkligen tills man känner rörelser och sparkar ordentligt =) men det är nog ett tag kvar.

Av Maria - 15 juni 2011 14:34

 

Våran bebis *ler*

 

Nu känner jag att det är dags att berätta det jag gått och hållt på ett tag, och det är nämligen att vi äntligen ska bli tre =)

Japp jag är gravid och idag har vi även fått sett det lilla livet för första gången och jisses vilken härlig känsla det va.. så otroligt annorlunda upplevelse.

Allt såg bra ut och bebisen lekte rövare där inne i magen, sparka med benen och flaxa med armarna titt som tätt.. Oh va man längtar tills det känns ordentligt.


Jag är i vecka 16+2 idag så enligt beräkningarna kommer bebisen den 27.e November.. men eftersom jag är förstföderska så kommer det säkert gå över tiden lite.. så blir nog kanske en liten December bebis HeHe det kan man kalla den perfekta julklappen =)

Av Maria - 7 juni 2011 20:08

 

Har länge vart ute efter en låda att ha alla plåster,febertermometer och alvedon och sånt i...så man slipper leta runt som en tok så fort

man har ont i huvudet eller nåt.

Och denna var ju perfekt.. så jag slog till direkt, 15:- spänn gav jag för lådisen!

Av Maria - 7 juni 2011 20:03

Fyndade jag dessa fina krukor till färska kryddor som jag tänkt ha i köket.

Setet gick på 20:-.

 

Av Maria - 7 juni 2011 19:55

Busan bara älskar att öppna paket, bara lyser i ögonen på henne när man ger henne presenten HeHe..

Även hennes husse kom förbi med ett paket till lill damen =)

 

 

 

Av Maria - 7 juni 2011 19:45

Min älskling fyller hela 6 år idag   


 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards