MariaLicious

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Save the animals

Av Maria - 11 februari 2011 19:47

  

Fick hem denna tishan idag från Kan dee, and i love it!

Satt perfekt och så jävla snyggt tryck så denna kommer användas flitigt vill jag lova..

Med följde även ett tack för att du beställde kort med Jeanette (Daniels syster) på.. HeHe rätt coolt att hon dyker upp på tack kort när man beställer..  Man kan nog börja räkna henne till lite av en kändis här i stan *ler*... får se när hon får skriva sin första autografen HeHe..

Nog babblat om det,  t-shirten va i allafall klockren =)

 

  

 
 
Marlene Zufic

Marlene Zufic

11 februari 2011 22:22

Men brödet och fiskarna ligger väl inte i stan. Ligger inte det bredvid den där sekten på brandhovda. var där i måndags och lämnade grejer. En stor röd GOD JUL kasse men lite grejs i. tänkte att ni fick bestämma om man kunde sälja det. Hade inte hjärta att slänga mina Hello Kitty dockor.

jag brukar handla på röda korset. där är det så billigt så jag vet inte vad. eller så beror det på att damerna tycker hiro är så söt så jag får köpa massa tyg och dukar för 10 kr. (allt ihop) De vill bara klappa hunden.=)
Myrorna har kag varit på nån gång. handlade en byrå och en hylla. hyllan har jag ålat om och den är såååååå fin. dock är det lite dyrt på myrorna.

http://marlenezufic.blogspot.com

 
Marlene Zufic

Marlene Zufic

12 februari 2011 02:42

Fan va sjukt att jag lämande in saker där och så vet du vilka jag menar=)
va bra att kassen kom till användning. fick den i julklapp.. vad man nu ska ed en sån till. Ta he julklapparna på sin höjd.

Branthovda är inte stan. Hahahaha

Behöver inte vänta på någon vår. Åker ju till Gran Canaria skiiitsnart ju. jag och älsk + massa andra

http://marlenezufic.blogspot.com

 
jeanette

jeanette

21 februari 2011 18:23

hahah va söt du är :P

http://jeanetteahlstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards