MariaLicious

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Mensvärk och tårar

Av Maria - 27 juli 2010 00:14

Fy satan vilken mensvärk jag har just nu.... och de satans iprenen funkar inte ett piss, avlider f*n snart...


Och så till en annan sak som gjorde mig så grymt ledsen, men jag kanske överdriver eller?!

Daniel skriver ett mess och undrar om jag vill att han köper med sig nåt när han slutar jobbet (som plåster för att jag har sån mensvärk osv) och jag tänker ett tag vad är jag sugen på, vill jag ha nåt och då kommer jag på en stora mosmenyn på statoil skulle inte sitta dumt...

Så jag messar tillbaka storamosmenyn med koktkorv (hatar grillad) och gurkmajonäs så klart och en äppelmer!

Daniel kommer hem jag blir glad... och ger mig menyn och vad ser jag jo två grillade korvar med räksallad och massa sötstark senap och coca cola... då brast det tårarna spruta ... Va ju en Daniel meny jag hade framför mig... Kände mig helt osynlig... så det blev ju bråk han blev as förbannad, och han tycker säkert att jag är en otacksam f*tta.. och f*n vet allt...


Men vadå först snäll och frågar och sen köper han nåt han VET att jag hatar..,  överdriver jag verkligen då som blir ledsen... borde inte min kille känna mig bättre efter över 3 år tillsammans??!!...

Ja va f*n vet jag, jag skulle då inte ha köpt en tonfisk macka till honom... (det är det äckligaste han vet)... men jag kanske borde göra det nästa gång...!!!


Fucking mensvärk... Ge mig nåt starkt TACK  

 
 
Charlotta

Charlotta

27 juli 2010 19:46

Allt kan kännas så himla stort och hemskt när man är pms:ig eller har mens. Jag blir själv en liten rabiat ragata då. Jag brukar försöka tänka att det här är inte jag, bara hormoner, men det är inte alltid det funkar. Han ville nog bara vara omtänksam, var lite disträ och så blev det fel. Stor kram!!

http://www.utsidanfinnsinuti.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards