MariaLicious

Alla inlägg under juni 2010

Av Maria - 7 juni 2010 15:12

  

Min stora tjej fyller 5 år idag... HeHe börjar bli stora damen nu lilla limpan..

Det firades så klart med lite paket... Både hos husse på förmiddan och matte på eftermiddan..inte dåligt och va skillsmässohund här inte ;)

    

Av Maria - 6 juni 2010 23:30

Va kanon väder idag så när vi vakna och hade gjort oss iordning så drog vi till Framnäs hundbad med Nova... Blev hennes premiär dopp för i år ...!!

Och guuu va skoj hon tyckte det va, man kunde se att hela hon mådde tipp topp..!!

Va en hel del hundar där, så hon träffa på en hel del "kompisar"... så lite bus hanns det med mellan simmningarna ...

Nova skötte sig verkligen kanon .. så lugn och fin hela tiden på badplatsen, va så jag och Daniel undra om vi hade fel Nova i kopplet HeHe...

Men hon var väl trygg och nöjd med situationen och kunde äntligen varva ner.. gött och se..

Men i alla fall en kanon dag och här följer lite pix från badet...

     

      

   

       

   

Bilderna är klickbara     

Av Maria - 5 juni 2010 17:44

När jag och Nova va på en långpromenad så fick jag ett infall och plocka blommor... gu har nog inte gjort det sen jag va liten tror ja.. HeHe

Varför gör man inte det oftare för?!... Är jätte fint jöö och ha en härlig sommar bukett på bordet... =)

Min fick hamna på balkongen och det blev sååå sommar fint =)

  

Av Maria - 4 juni 2010 11:22

Oh vad det har strulat sig med skolan, den ena har klantat sig efter den andra.. så nu vet jag inte alls när jag får mina pengar... Gahhh alla mina räkningar

kommer gå till inkasso om jag inte får mina pengar snart.. *storgråter*...

Men va fuck gör jag... =/


Jaja nu ska jag plugga hela dagen... är nämligen redan sen med ett uppdrag men men... hörs*



Av Maria - 2 juni 2010 22:15

  

Oh min lilla plutta har börjat löpa nu, sååå trist!!

Så nu blir det inte nå hundbad eller hundträffar inte *suck* så typiskt när vädret är på topp... men men va gör man... naturen har sin gång tyvärr!!

Bara hoppas på att vädret fortsätter vara så här strålande, så Bus får bada nåt i sommar.. lill pluttan då.. =/

Av Maria - 2 juni 2010 22:10

Bloggen har vart lite död nu ett par dagar, har liksom inte haft nån ork eller lust att uppdatera... men men nu är jag väl på g igen..

HeHe en liten pause får man ta ibland tycker jag =)

  




Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards