MariaLicious

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Maria - 24 juni 2010 03:15

Satt och sökte lite på google och så bara smack så ser jag en fågel som flyger rätt in i vårt sovrums fönster.. Uhhh otäckt jööö!!

Hoppas bara den inte blev skadad..=/ ... och undra om det betyder nåt?!...

Hum lycka får man verkligen hoppas..  

Av Maria - 24 juni 2010 00:19

Visst är det säng dax men jag kan nog inte riktigt somna än så jag funderar om jag ska spana på de sista avsnitten av One Tree Hill säsong 7.. har egentligen inte tid för jag skulle behöva plugga det sista uppdraget skulle ha vart inne idag men har inte ens börjat med det *suck*..... så trålkigt ämne... fattar inte hur man kan tycka ekonomi och matte är skoj... hallå!?

Så funderar starkt på att skippa B kursen i småföretagande som jag ska ha efter A kursen... tror inte jag klarar det alltså...  Ush känner mig så blåst men  alla kan inte va bra på matte... HeHe


Näää blir nog de sista avsnitten nu... pluggeriet får allt vänta lite till...

Av Maria - 24 juni 2010 00:07

My good vilken värme det var idag... det är så här det ska kännas när det är sommar =)

Men i alla fall när Daniel kom från jobbet packa vi väskan och tog med oss hundarna och drog till Framnäs hundbad... Oh jisses va hundar det va där... säkert en 20 stycken som skulle trängas på den lilla stranden HeHe... sjukt att hundarna inte rycker ihop mer än de gör... !!

Hundarna bada i alla fall som tokar... va faktiskt riktigt skönt i vattnet ... men doppa bara fötterna.. mer vågar jag inte visa för då skrämmer jag väl slag på alla badgäster med mitt fläsk fläsk och åter fläsk HeHe...


Här kommer lite pix från dagen...

  

  

 

   

   

   

    

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards