MariaLicious

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 13 mars 2010 16:18

Gahhh jag blir tokig på den här kursen jag läser nu... fattar nada ibland och jag blir grymt stressad när jag inte förstår och på det har en tidspress på mig..!!

Uppdraget skulle ha vart inne igår men det va totalt omöjligt men idag bara måste det in så har suttit hela morgonen och dagen och bara läst läst och skrivit och skrivit... och jag skulle inte förvåna mig om ja hälften inte ens är rätt...


nej nu ska jag hoppa in i duschen behöver faktiskt en pause från böckerna... HeHe nog för att jag tatt fler pauser..(städa sovrummet och diska)...så behöver jag en till NU...

Hörs*

Av Maria - 12 mars 2010 16:12

Går väldigt trögt med skolan nu... är klar med svenska B kursen och den gick bra fick VG på hela skiten så det känns kanon...

Men nu har jag börjat med företagsekonomi A och det går som sagt inte lika bra... lite halv svårt och rätt så ointressant men men får hoppas jag får godkändt i alla fall...


Nääähäää dax och plugga lite...

Av Maria - 9 mars 2010 17:18

Idag när jag och Daniel va hem till hans föräldrar för att hämta hans dataskärm så hände en skum grej..

Vi stod på övervåningen och plötsligt så bara smäller det till precis som om någon tappa en stekpanna i golvet eller nå... (Ingen va hemma) men i alla fall när vi kom ner så såg vi att stekpannan stod snett på en platta och en sån där sugproppsknopp hade ramlat ner.

Oh vi testade att tappa den mot stekpanna osv men aldrig att det kunde ha gjort så att det skulle smälla sådär högt... va totalt omöjligt plus att sugproppen låg på fel sida än va den skulle ha gjort om den hade rasat själv.....

Ja nåt skumt var det i alla fall.. nån slängde sugproppen och smällde med stekpannan... Undra bara vem...?! För det är inte en chans i världen att den kunde ha orsakat det höga ljudet själv....

Gahhhh det spökar i deras radhus... ush hatar sånt där... men jag kände redan när jag kom dit att det va nåt... man kände att det va någon mer i huset mer än vi två... jag trodde absolut att hans syster va hemma.. men det va hon inte...kändes verkligen som om någon mer var där!

Så nog finns det "spöken" allt...

Uppdate...

 stekpannan hängde tydligen på sugknopppen... Suck där var de spökerierna.. HaHa



Av Maria - 5 mars 2010 20:59

Va gött väder ute idag så vi bestämde oss för att ta en långpromenad med Nova..

Oh va skoj hon tyckte det va hon riktigt njöt i vårsolen... och det gjorde vi med.

Hoppas verkligen att vädret håller i sig...   

  

  

  

  

  

Av Maria - 4 mars 2010 23:48

Novisen lite trötter idag...  

  

Av Maria - 4 mars 2010 17:00

  

färg: Check me out

Köpte detta snygga lacket på H&M igår.. grymt fint..

Men blev en liten besvikelse när de kom på naglarna.. blev liksom mer röda en rosa.. *suck*...

Men kan nog va najs i sommar ändå...

(Så här röd är den ej...knas med bilden)

  

Av Maria - 4 mars 2010 16:39

  

Hitta lite trevliga saker på H&M så skicka iväg en liten beställning...

Hoppas allt är bra så man slipper skicka tillbaka nåt...


Bara älskar korall så det blir en favo färg i vår/sommar vill jag lova...=)

Av Maria - 4 mars 2010 14:53

Hade min muntliga del i pluggandet idag... där man ska sitta med webbläraren framför webbcam och snacka..

Kan ju bara säga att nervös va bara förnamnet av vad jag var... HaHa...

Men det gick bra och jag fick VG på hela svenska B... whohoho... f*n va bra jag är!!

Så nu har jag lite ledigt från pluggeriet... för nästa kurs körs inte i gång först den 8.e Gött med lite break..!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards