MariaLicious

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 19 mars 2010 19:32

Det fick bli tacos idag.... fy f*n va gott det är   

  

Av Maria - 19 mars 2010 15:43

Har beställt en hel från H&M nu på sistone men tyvärr eller ja bra för plånboken i alla fall så har det blitt returer på det mesta... vart för stort, för konstigt osv... trist men men blir till att jaga nytt HeHe...och det brukar ju inte va nå problem.

Slängde iväg en liten Nelly beställning nyss, nämligen ett par leggins och armband och ett par skor/stövlar...  Får hoppas det är great!


Nej nu ska jag ut med Nova en sväng och kryssa mellan alla kvarlämnade bajshögar.... Gahhhh såå irriterande och äckligt att folk inte kan ta upp skiten efter sin hund!!

Fattar inte va problemet är ..? Ta en liten påse böjd dig ner och

 vips så är det klart!!....Frågor?!

Nää ni ser va lätt det va...!!!

Av Maria - 18 mars 2010 15:17

HaHa ja man skulle i alla fall kunna tro det... som han fixar och donar är hemma.. HiHi..

Såååå dutti min lilla "Timell"

  

    

Av Maria - 18 mars 2010 14:47

Har precis slängt på den andra maskinen med tvätt..så gött och ha egen maskin så man slipper ta sig ut med tunga påsar...

Men man skulle verkligen behöva en torktumlare för när man bara tvättar och låter det självtorka så försvinner liksom inte allt hundhår man har på plaggen... och det är grymt irriterande..!!

Så därför behöver jag en torkis... nån som vill ge mig en gratis ?! *ler*


Av Maria - 15 mars 2010 22:53

  


Om ni inte har smakat Ben&Jerrys fairly nuts så gör det....

My goooood vilken underbaring...


  

Av Maria - 15 mars 2010 17:10

*Charmtrollet här hemma igen*

  

Av Maria - 15 mars 2010 17:07

  

Nu börjar vi blir klara... eller i alla fall i hallen då.. Kommer nog bli snyggt när det är klart.

Ska bara läggas golv här sen är det färdigt.. visar en före och efter bild när allt är på plats så ni får se hur det blev till slut..!

Av Maria - 15 mars 2010 13:55

My good va fet jag blitt... har liksom inte riktigt märkt det själv..!

Så när jag tittade mig i spegeln här om dagen så höll jag på och dö.. provade samtidigt en skit snygg ny bikini då oxå och ja va ska man säga... grisar ska inte ha randiga bikinis så är det bara HaHa....


Nääää så nu blir det bantning här.... och bikinin åkte så klart raka vägen till H&M igen...

Kommer ju bli grymt svårt att sluta med allt gött så nån gång får jag faktiskt unna mig nåt smaskigt men det får liksom va i rimliga gränser inget svullande som det har vart...Nej Nej nu får det va slut med detta... kommer ju väga 100kg snart annars.


Näää om man kanske skulle dra till maxi och handla den där nya ben och jerrys glassen *asg*.... ja men vadå detta är  den här en nån gången man får unna sig nå smaskigt HeHe.... ska köpa frukt oxå så det så... !!!  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards