MariaLicious

Alla inlägg den 27 september 2006

Av Maria - 27 september 2006 20:41

Jaha vad har man gjort då sen sist man satt här... *asg* Typ... HeHe ingenting.. sovit med hunden .. Vart är Maria påväg måntro?!.. Hallå sover ju bort mitt liv jöööNej nu ska jag nog faktiskt ta den där disken.. den börjar ju snart skrika om att bli ren.. HaHaMen det här med att spara disk och hata diska måste jag bara fått av min pappa... skyller allt på han HiHi.. Han va i alla fall ett steg värre än mig.. Han tog nämligen all sin disk i ett lakan och slängde det i badkaret... *asg* så diskade han när det blev för mycket.. Ojojo jag säger då det.. så långt ska det väl inte gå för mig, men men man kan aldrig va säker ;)Dricker massa vatten nu så jag ska bli pigg sägs ju att man ska dricka några liter om dagen så det rensar ut allt skit i kroppen.. Känns att det behövs lite rensning här HeHeNäää baj baj ... nu ska här diskas.. ;)

Av Maria - 27 september 2006 15:05

Jaha då sitter man här då och är depp.. och har saker att göra så det står en upp i halsen...Gahhh blir sååå tröttoch det värsta är att jag orkar fan ingenting.. Vet jag skulle ha gått te läkaren idag men vill ej... kommer bara få ta en massa prover och det klarar inte lilla mia.. Sprutfobi här vettu... HeHe.Saker jag borde göra:Städa i alla rummen.Diska den jätte disken som fyller upp hela köket.Rensa ur alla garderober så det nån gång går att stänga demBörja med mitt egna företag..Hur ska jag annars få money.Skicka iväg presenterna te småbrorsorna.Fixa lappar te Alfakassan.Plugga te körkortet.Skriva brev te Sarah...Hallå hon väntar jööö.Klippa Busans klor.Klippa lugg på mig själv om jag vågar HiHi + färgning.Sen finns det nog mycke mer.. men kanske räcker med denna mils långa lista... *storbölar* Blir nutsVa nyss in på idolsajten som jag typ är varje dag HiHi.. Skrev lite pepptalk te Johan... Guu han är ju bara för söööööt kan inte släppa det.. Drömde faktiskt om han i natt... *asg* han lär ju vara i mina tanker ständigt... Får nog söka hjälp snart eller nåt *lol* Nää då så farligt är det inte... Men man vill ju bara pussa och krama på han när man ser han thihih... Johan Larsson Idol2006*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards