MariaLicious

Alla inlägg den 10 september 2006

Av Maria - 10 september 2006 19:25

Det va ett tag sen jag skrev här såg jag nu... Har liksom inte haft tid.. Men nu j*vlar har jag det HeHe =)Men nu är I´am Back.. ;)Jaha då var det den tråkiga söndagen igen då.. förstår inte varför jag har sååå tråkigt varje söndag.. Bara hatar denna dag! Händer ingenting.. man bara sitter ligger och står.. Pratar knappt äter inget... Bläää vilken konstig onödig dag... Tänker ta bort söndagen ur min almenacka tror jag *fniss*F*n va man längtar tebax te Rhodos har ju vart hemma en vecka nu.. ushhh inge skoj.. Allt va toppen där nere förutom att jag va sjuk hela veckan då men det är ju som vanligt min otur! Sjjuuukt varmt och bara härligt =) Sola och bada som en tok och shoppa loss en del hann man med.. tråkigt bara att det inte va så billigt.. :( Träffa BB Dennis när vi va ute och festade oxå HiHi.. lite coolt sådär... *asg*Har starka funderingar på att flytta ner te Grekland... bo där ett par år.. vore inte helt fel.. Älskar landet*..Ska nog göra det om några år.. Vore verkligen en dröm som blev sann..=) (Om man nu inte är för feg :/)Gahhhh va seg jag är idag... lägger ner detta nu... skriver en annan gång.. när hjärnan tycks funka lite mer HaHa

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards