MariaLicious

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Maria - 14 januari 2014 23:45

Vi har märkt mer och mer hur Alexander faktiskt vill äta själv, han blir sur när han ska bli matad och har små vägrat till och från.. så idag när han blev 9 mån så tänkte jag, äh han får väl testa att käka själv...barn behöver ju kladda och fingra på allt för att utvecklas...

Och ja kladdmonster deluxe blev det, men ack va stolt och glad han va våran lillprins..  HeHe dock va bordskicket kanske inte det bästa men vadå är man charmig till tusen så kommer man undan med sådant eller hur *ler*


Vem gömmer sig bakom tallriken måntro =)

 

 

 

 

 

 

Av Maria - 14 januari 2014 23:30

Idag fixa vi ihop Williams "storpojkesäng" tyckte det va dax nu... känns så sjukt att min bebis blitt så stor nu, va ju som att bädda till en själv jöööö .. Gahhh varför går tiden så fort, jag är inte redo för detta än.

Men i allafall William tyckte det va spännande och hoppade genast upp i sängen och busade runt.. förklarade för honom att här ska du sova nu, allt detta är ditt.. tror han förstod, för när det va dax för natten så la jag honom i nya sängen i hans rum och han sover faktiskt där inne nu, han kom upp en gång men jag gick in med honom direkt.. så riktigt impad är jag att han faktiskt somna där inne.... han har aldrig sovit i sitt eget rum förut.. 

Jisses min 2 åring är ingen bebis längre.. han är ju stora pojken, jaha snart flyttar han väl hemifrån oxå   

 

 

 

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards