MariaLicious

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Maria - 18 januari 2013 21:09

Det är aldrig för tidigt att börja lära sig att hjälpa till hemma HaHa ... Näää då, men William tyckte tydligen att mamma behövde lite hjälp idag.. *ler*.. men vet inte om det verkligen blev nå riktigt hjälp blev nog snarare dubbla jobb för mig .. HeHe lilla sötnöten där.

Det enda Willis tyckte va lite svårt med tvättning va väl där här med att sortera efter färger.. inte lätt men snart så lär han sig nog   

    

  

  

    

    

Av Maria - 18 januari 2013 00:00

Ja vintern har ju verkligen hittat tillbaka igen.. *suck*.. det enda postiva är ju att man slipper bära William nu när snön är här igen.. för nu kan man ju ta pulkan överallt, perfekt !!..

Får bara hålla tummarna att det inte blir så satans kallt bara.. för då tänker i allafall inte jag va ute.. för nu börjar det bli problem att få igen vinterjackan nämligen ..  för min kära mage bara växer och växer HeHe så nu har den blitt lite för stor för den jackan tyvärr ..  men men va gör man, får väl sätta på mig

trippla tröjor eller nå ;)


  

  

 


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards