MariaLicious

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Maria - 16 november 2012 21:38

Idag var det dax för det efterlängtade rutinultraljudet och ush va nervös jag var, va super orolig att något skulle vara knas eftersom jag inte riktigt kännt av bebisen och jag är som sagt redan i v18(17+4)..

Men så fort hon började köra med apparaten på magen så såg jag den lilla bebisen och ett hjärta som dunkade på ..ahhh där kunde jag andas ut lite i allafall =)

Allt såg jätte bra ut och något både jag och Daniel märkte va att denna bebisen inte alls va lika vild som William va på hans ultraljud.. men kanske berodde på att klockan va 8.00 på morgonen oxå *gäsp*...

Vi hade oxå sen långt innan bestämt oss för att vi ville veta om det va en liten flicka eller pojke som gömde sig där inne..  och självklart fick vi reda på det idag.. HeHe

Det blir en liten pöjk till *ler* .. så lilleman får en lillebror i april, får hoppas de kommer bli bästa vänner sen!


Dock vart våran lilla grabb lite tröttis när det va dax för fotografering så därför är bilden lite halv dålig.. HeHe.. Klart man inte orkar hålla på och heja på mamma och pappa hela morgonen jööö Thihi


Vi längtar efter dig lillgrabben   

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards