MariaLicious

Alla inlägg under juli 2012

Av Maria - 14 juli 2012 21:15

 

Tänk att lilleman blir hela 10 månader idag.. Jisses kan knappt fatta det.. min lilla bebis är snart 1 år..!!

Väger 8960 gram..

Är 71 cm lång..

Har fått två tänder i underkäken..

Reser sig upp själv..

Kryper både riktigt och mer ålkryp..

Går med hjälp av mamma/papppa/gåvagn..

Börjat "prata" mer, säger "ord" som taaaa, boo och mmaa..

Älskar att bada och sitter själv i badkaret och leker..

Sover bättre och oftast hela nätter..

Har storlek 74 och 80 på kläder..

Är otroligt envis, orädd och får ett väldans humör om han inte får som han vill ..=)

Älskar att leka jaga i mammas eller pappas famn..


Min lilla älskling börjar verkligen bli mer och mer en egen person.. och det händer massa i utvecklingen nu så knappt så man hinner med att se allt.. HeHe.. Han är så duktig min lilla kille som börjar bli så stooooor!!!

  

 

Av Maria - 12 juli 2012 21:00

Idag drog vi ut i lekparken med Willis.. Han tyckte det va rätt skoj, gungorna är rätt populära i allafall.. Blir väl roligare för han när han blir lite äldre kan jag tänka mig =)

  

  

  

  

 

Av Maria - 11 juli 2012 20:52

Igår drog vi hela familjen plus Daniels familj till Eskilstuna för att gå på Parken Zoo... Dock va inte vädret det bästa, men vi hade ändå tur och va bara med om ett spöregn och då var vi ändå på väg hem =)

William tyckte att klappa getter och rida på plasthäst va roligast.. då skratta han som en tok ungen... men är väl att han är lite för liten för att uppskatta att titta på djur i bur liksom..  Får åka sen igen när han blir lite äldre..

Som avslutning fick han en mjukis papegoja i sovernir butiken av mammis.. Det uppskattas väl, för ojoj va han prata med papegojan när vi gick mot bilen.. HeHe.. min lilla sötnöt då..!!

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Av Maria - 11 juli 2012 17:15

I helgen var det dax för den årliga power meeten här i Västerås... och självklart var vi tvugna att dra ner en sväng med Willis...  Han tyckte det va riktigt skoj och va uppe ända till 21,00 utan minsta gnäll .. =)

Ja ibland får man rucka lite på rutinerna... i allafall när det är sommar och nå skojigt som händer i stan..!!

  

  

  

  

  

  

  

 



Av Maria - 1 juli 2012 21:21

  

  

 

Mitt älskade lilla charmtroll.... Får man verkligen vara så här söööööt?!

Själv är man fortfarande sjuk.. 38 grader hela tiden.. men men vem har tid att va sjuk när man har hand om denna lilla busungen ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards