MariaLicious

Alla inlägg under maj 2012

Av Maria - 23 maj 2012 21:33

 

  LLLllllOOOOoooooVVVVVVVvvEEeeee  

Av Maria - 22 maj 2012 21:15

Idag drog vi till björnön på picnic eftersom det va rena sommaren ute... Första picnicen för Willis .. eller första utflykten oxå för den delen!

Märktes att lilleman tyckte det va roligt.. va ju så mycket nytt att titta på och härligt att vara ute i naturen så klart..!! Kommer nog bli många sådana här vändor i sommar för oss.. =)

  

  

  

  

  

  

 

 

Av Maria - 20 maj 2012 22:40

Hoppa in en sväng på Lindex idag för att köpa solbrillor till lilleman eftersom jag på nå konstigt sätt lyckats slarva bort de svarta brillorna han hade.. *suck*.. Så nu fick det bli ett par turkosa utifall att jag skulle hitta på de svarta så vore det ju trist att ha likadana..!!

Fick även bli lite annat fint som jag hittade på rean.. Älskar bamse bodyn som tyvärr bara fanns kvar i väldigt stora storlekar.. så den får ligga och vänta lite på att få användas.. Men ack så härlig den är med sina färger =)

 

 

Av Maria - 20 maj 2012 01:58

 


Äntligen har jag en nya mob... va verkligen på tiden för den jag hade innan har krånglat som bara den, den senaste tiden.. stängt av sig i samtal, tappat mottagning m.m

Men nu har jag en ny leksak, en Samsung Galaxy Gio... och vit och fin är den med =)

 

 

Av Maria - 20 maj 2012 01:40

Min älskade lilla pojk har blitt så stor nu så han kan sitta helt själv utan stöd... Ja ni hörde rätt min lilleman

kan sitta själv nu... Sååå stolt över min duktiga lilla älskling =)

  

 

Av Maria - 19 maj 2012 23:30

Idag fick det bli en body från Villervalla som jag fyndade på tradera här om dagen.. Gillar den skarpt, tycker

det är så härligt med starka fäger på bodyisarna..!!

Och sen passar ju lilleman så bra i den oxå HeHe

  

 

 

Av Maria - 15 maj 2012 20:33

Sötnosen fick ta ett bad med pappis idag, dock va han lite för trötter så blev inte så mycket

 baderi som det va tänkt.. men ren blev han i allafall HeHe !!

  

  

  

 


Av Maria - 14 maj 2012 20:13

 

Idag blir min älskade unge hela 8 månader gammal... Alltså nu vill jag dra i bromsen, jisses vart har de här 8 månaderna tagit vägen..!!??? Hinner ju inte med alls..

Och nu händer det grejer hela tiden i utvecklingen..


Han har regelbunda sovtider 07,00-19,00

Äter 1 1/2 burk om dagen plus fruktpure och välling.

Testar rösten mer och mer med höga skrik och nya ljud.

Kan sitta själv med stöd.

Visar när han vill komma upp i famn genom att sträcka ut sina armar.

Går runt med gåstolen.

Står med hjälp av stöd och kan ta några steg med hjälp.

Busar med mamma och pappa genom att lägga huvudet på sne och skratta och försöker gömma sig.

Ålkryper och tar sig runt lite grand.

Rullar från rygg till mage och mage till rygg utan problem.

Griper efter saker och hoppar av förtjusning om han ser något han gärna vill ha.

Börjat dricka vatten ur pipmugg.


 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards