MariaLicious

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Maria - 15 april 2011 12:56

 

Jag har så länge jag kan minnas haft jätte svårt att äta frukost, och det har nog bara blitt värre ju äldre jag har blitt..

Förstår inte folk som kan äta värsta "middagen" så fort det vaknat, det ska va ägg, musli och f*n vet allt..

Ush jag skulle spy rakt ut.. men nu när jag jobbar så blir jag lite tvungen till att äta frukost för annars skulle jag aldrig orka jobba hela dagen .. men shit va svårt det är får ju riktigt tvinga i mig.. och spyan är inte långt borta vill jag lova!!


Kanske är det en vane sak eller så är jag bara inte en frukost människa, men det vore ju bra om jag kunde bli en frukostmänniska för då kanske man skulle orka mer under dagen... för nu blir det ju lite som att man går på sparlågor enda till lunch ike bra inte men va gör man då när frukosten man tvingar i sig sitter som en spy i halsen HaHa...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards