MariaLicious

Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 10 mars 2011 19:39

 

 

  

Kunde inte hålla mig HeHe, så idag fick tre ljustakar från cult design, ett pc spel, en fickspegel och några jätte stora puzzelnbitar följa med hem.

Fick allt för ynka 30:- .. kanoners enligt mig.

Av Maria - 7 mars 2011 19:15

  

Av Maria - 7 mars 2011 18:45

  

Super fint halsband till en liten peng.. Nämligen en 5:- =)

Av Maria - 7 mars 2011 18:37

Tacos på en måndag liksom.. HeHe snacka om att flytta fredags myset *ler*... Men shit va gott det va... vi åt så vi knappt kunde andas!!

  

Av Maria - 6 mars 2011 22:03

  

Va dax för en ny färg idag, och det fick bli hm´s beigea nagellack...

Helt okej färg faktiskt!

  

Av Maria - 5 mars 2011 00:46

 

  

Fick bli ett par vita spetsgardiner och en super fin ljuslykta i fattigmanssilver.. Allt för endast 40:-.. I helgen ska det fixas i sovrummet, så då ska ni få se en del av fynden ta plats i hemmet =)

Av Maria - 5 mars 2011 00:37

För ett tag sen vann jag en auktion på tradera med säsong 4 boxen av serien Ghost whisperer som för övrigt är en sjukt bra serie för er som har missat det..  men i allafall så idag låg den där innanför dörren när jag kom hem, snacka om lycka per post HeHe...

Sådan post gillas, men inte vita kuvert med nå tråkigt belopp som ska betalas.. näää sån post kan i allafall jag vara utan..


Får se om det kan hinna bli några avsnitt i helgen... *längtar redan*.. sååå sjukt bra serie så det är inte sant..!!


  


Av Maria - 3 mars 2011 19:23

Idag va min kollega äntligen tillbaka... och hon började dagen med att berätta va alla hade sagt om mig, de var jätte nöjda och tyckte jag hade jobbat så himla bra.. De hade aldrig haft en "praktikant" som de vart så nöjda med...  tom en av cheferna va imponerad (och det va tydligen inte vanligt att han sa sådan bra ord om en praktikant)

Oh va jätte roligt det att höra, värmde verkligen och gött och höra att de uppskattar det jag gjort!!

Oh håller verklligen tummarna att det blir nå mer, skulle verkligen va en dröm att få stanna kvar där, skulle lätt kunna tänka mig jobba där många år framöver.. så jävla rolgit jobb och underbara arbetskamrater =)

 

Nej nu blir det duschen innan tven börjar..


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards