MariaLicious

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 17 februari 2010 12:36

*suck* har aldrig en lugn stund nå mer... as mycket skolgrejs som ska göras hela tiden..

Som idag ska ett till uppdrag in... klar med en fråga i alla fall... så har bara en till att göra... ska göra den nu på dagen så man kan pyssla med nå annat sen!


Men ska börja med en till vakning i duschen har jag tänkt... see ya*

Av Maria - 16 februari 2010 21:17

...Light in the snow...

  

 

Av Maria - 15 februari 2010 22:30

  

Oh äntligen har vi hittat vårt köksbord på blocket... och vi fick det för ett pangpris.... !!

Ser faktiskt helt nytt ut... så vi är super nöjda..   

Av Maria - 14 februari 2010 12:26

  

Renovering håller på för fullt... igår fick vi äntligen upp tapetern i köket och det blev klockrent... såååå fint... (tyvärr syns ej färgen så bra på bilden) så vi är supernöjda..

Idag håller Daniel och hans pappa på och lägger golv i det lilla rummet som ska bli lite av ett arbetsrum för oss...

Så snart kan man börja flytta in i de olika rummen och börja "leva" på riktigt HeHe...

  

Av Maria - 14 februari 2010 12:06

  

  

Tack älsklingen min... *ler*... fick detta gulliga "paket" imorse..som ni alla vet så är det ju alla hjärtans dag idag... Love it!

Ikväll blir det mys med tacos och så ska ju älsklingen få sitt lilla paket HiHi får se vad han säger om det *spännande*...

Jag bara älskar rosor   



Av Maria - 13 februari 2010 00:14

  

Oh kan inte va utan dessa älsklingar på en hel dag...

De är sååå sjukt goda och grymt beroende framkallande.. HeHe..

Salt.mjukt och helt underbart gott... Testa och ni är fast   

Av Maria - 12 februari 2010 00:41

Shit jag tror jag håller på och få tandvärk...  

Av Maria - 11 februari 2010 22:12

Ja idag har vi fått mycket gjort vill jag lova... Daniel har hållt på med renoveringen för fullt, slitit ut gamla plastmattan och rivit tapet och målat... Duktigt värre måste jag säga...!!


Själv har jag hållt på och packat upp en massa kassar och dylikt... så nu börjar det verkligen se ut som ett hem...

Oh ja mitt uppdrag som jag skicka för rättning till skolan igår fick jag tillbaks idag.... snacka om glad jag blev... jag fick nämligen MVG på två uppgifter och jag som knappt trodde jag skulle få G... HaHa... snacka om att man är proffs... nu ska nästa uppdrag in... eller ja den 13.e då... men bäst att sätta fart så man blir klar i tid... =)


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards