MariaLicious

Alla inlägg under september 2008

Av Maria - 2 september 2008 01:23

personlighets test i någons blogg... och va tvungen och testa vad jag har för en personlighet...

och ja det stämde väl ganska så bra ... tror ja... HeHe

Så här blev det :

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Testa du oxå...  http://se.41q.com/index.41q?a=1 =)

Av Maria - 2 september 2008 01:04

man här igen då och inte kan sova... hum trodde jag skulle slippa såna här perioder nu eftersom jag kunnat somna så bra nu på över en vecka..HeHe..

men men ike sa nicke... sömnlösheten är här igen!!


Massa tankar och funderingar som snurrade i mitt huvud när jag la mig för att sova så va väl det kanske... Varför ska man alltid få så mycket bra idér och lust att göra grejer när man ska sova.. sååå tyspiskt mig!!


Imorn har jag tänkt att jag ska få lite saker gjorda..har en hel lista som skulle behövas göras + att det är lite bråttom oxå...

Här är en liten lista av diverse som behövs göras...Snarast!!

*skicka tillbaka filmerna

*ringa läkaren om sjukskrivningen som gått ut

*skriva brev till jojo

*diska (HaHa tänk att det alltid finns med på min lista...suprise!!)

*lägga ut annoser på tradera +betala annonser

*fixa vardagsrummet (fixa bort allt turkost och slänga in grönt...mysigt)


Och listan är långt ifrån slut där tro mig... *suck*



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards