MariaLicious

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Maria - 3 september 2007 19:20

Gick nyss en sån med Bus.. så nu är vi helt slut båda två =) sååå nu kan man allt sätta sig framför tv.en med gott samvete.. *ler*

Blev en timmes promenad i rask takt .. HeHe .. Va riktigt skönt men skulle nog ha haft fingervantar på mig.. för attans va kallt det blev om fingrarna.. märks verkligen att hösten är här.. brrr*


Ska nog börja ha detta som en vana.. en timmes rask promenad varje dag.. för min kondition är f*n i den sämsta skick som finns *pust pust*


Nää nu börjar snart sjukhuset på 3:an så bäst att slå ser ner i soffan.. =)


*vinkar med hela armen*

Av Maria - 3 september 2007 15:35

Ja detta har blitt min nya last...

Marabou´s Japp.. Mums mums mums säger jag bara!

Men förut tyckte jag faktiskt den va riktigt äcklig... men måste haft nå fel på smaklökarna då.. finns ingen annan förklaring.

Sååå gott folk passa er för Japp kan lätt bli en drog ;)

Varför kan man aldrig få nån nyttig last???

Av Maria - 3 september 2007 15:28

Ja det är sant... idag har kunnat blitt min sista dag..  Sjukt skrämmande !

Jag har stopp i badkars röret så det blir alltid så mycket vatten i badkaret.. och det har gjort att det har blitt lite halt.. Och lat som jag är har jag inte städat det än...  Och det höll på att bli min död idag!

Klev i badkaret och kände att jag va påväg och halka men försöker endå.. och vips sååå bara flög ja omkull.. Knäna fick väl ta den största smällen och sen ena armbågen plus vridning på handled.. Ajaj.. men till sist en rejäl smäll i huvudet och ja det blev lite svart där för ett ögonblick..  Shit va ont det gjorde trodde minst jag hade brytet varenda ben i kroppen... men lyckas ta mig upp ... HaHa herre gu tur att ingen såg det där..  F*n det är ju det fulaste som finns när nån ramlar naken *asg*

Ja sååå kan det gå när man är lat och ger f*n i att städa...

Men det värsta är ju att hade jag slagit i huvudet lite mer och kanske tuppat av jaaa då hade jag drunknat... för badkaret fylls upp fort med vatten eftersom det är stopp i röret... Ojoj.. tragisk dööö naken i badkaret.. och sen oduschad på kuppen.. Näää Fyyyy...  ;)


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards