MariaLicious

Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Maria - 26 augusti 2007 23:00

Va inte den här då... HeHe ... Blev nästan lite sugen på att beställa den *ler*

Hitta den på www.asos.com.

Av Maria - 26 augusti 2007 20:00

tror inte jag riktigt lever .. ja så har min helg vart... ÖVER lugn liksom!

Skulle ha gått ut men det blev aldrig så... va en viss person som såg till så att inte ja mådde så bra...  :(


Igår vart det bara xbox för hela slanten.. men huvudsaken va ju att jag slog Danne i varje spel HeHe .. Är såååå bäst ;)


Ohhhhh vad utråkad jag är.. började dagen med att sova bort den oxå... vakna halv tre.. hallå är det normalt... ?? Näää tror inte det.. men va gör man när man föddes med en kudde under huvudet.. ja man skulle kunna tro det i alla fall!


Nää imorn ska jag f*n göra nå vettigt.. Shoppa lite kanske HiHi ..Finns inge roligare tror ..synd bara att det ska kosta så jävla mycket ;)

Dax för att tråka ut mig lite i soffan igen kanske.. BLäääääääääääÄÄÄÄ


See ya later people *vinki vinki*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards